Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT
Ford EcoSport 2012 1.5 benzīns apraksts
Apvidus auto Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 112 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 140 Nm (ņūtonmetri) pie 4400 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 280 000 līdz 480 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford EcoSport 1.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4 litri.
Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT sasniedz 14.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 172 km/h.
Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 820 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 980 kilometriem.
Ford EcoSport drošība
Drošības testos Ford EcoSport ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford EcoSport saņēmusi lielisku vērtējumu 93 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 77 no 100, par gājēju aizsardzību Ford EcoSport saņēmis 58 no 100.
Ford EcoSport drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 55 procenti no 100.
Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT tehniskie dati
Modelis: | Ford EcoSport 1.5 Duratec Ti-VCT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1499 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 112 ZS pie 6300 apgr/min | Griezes moments: | 140 NM pie 4400 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 172 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 (kombinētais) 7.9 (pilsētā) 5.3 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | ||
Auto izmēri: | 4.27m (garums) 1.77m (platums) 1.65m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Klīrenss: | 180 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 333 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1238 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1735 kg |
Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT dzinējs UEJB
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 280 000 līdz 480 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1499 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 79 mm |
Virzuļa gājiens | 76.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Ford EcoSport 2012 1.5 Duratec Ti-VCT eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4 litri |
Jauda | 112 ZS pie 6300 apgr/min |
Griezes moments | 140 NM pie 4400 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2013 |
Ražošanas ilgums | 4 gadi |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Ford EcoSport [2012 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Ford EcoSport 2013 1.0 EcoBoost
Jan 2013 — Dec 2017 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 125 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2016 1.0 EcoBoost
Jan 2016 — Dec 2017 Jaudīgākā benzīna versija (140 ZS) |
1.0 Benzīns | 140 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2013 1.5 Duratec Ti-VCT Jan 2013 — Dec 2017 | 1.5 Benzīns | 112 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2013 1.5 Duratec Ti-VCT Jan 2013 — Dec 2017 | 1.5 Benzīns | 112 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2013 1.5 Duratec TDCi Jan 2013 — Dec 2015 | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2015 1.5 TDCi
Jan 2015 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (95 ZS) |
1.5 Dīzelis | 95 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2012 1.6 2WD Jan 2012 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2012 1.6 2WD Jan 2012 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Ford EcoSport 2012 2.0 4WD
Jan 2012 — Jan 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 140 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |