Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi
Hyundai i30 2016 1.4 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi tiek ražots kopš 2017.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 242 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i30 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.5 litri.
Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 205 km/h.
Šī Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7 litri uz 100 km, kas ir par 35% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i30 degvielas patēriņš.
Hyundai i30 drošība
Drošības testos Hyundai i30 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i30 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 88 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i30 saņēmis 64 no 100.
Hyundai i30 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.
Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.4 T-GDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 1353 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 120 g/km |
Jauda: | 140 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 242 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 205 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 (kombinētais) 6.2 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.34m (garums) 1.80m (platums) 1.45m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 395 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1301 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1850 kg |
Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi dzinējs G4LD
Dzinēja tilpums | 1353 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 71.6 mm |
Virzuļa gājiens | 84 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i30 2016 1.4 T-GDi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 - 140 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 212 - 242 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2016 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2019. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai Elantra Kia XCeed |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i30 hečbeka [2016 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2017 1.0 T-GDi
Jan 2017 — Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 120 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2016 1.4 MPi | 1.4 Benzīns | 100 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2017 1.4 T-GDi Jan 2017 — | 1.4 Benzīns | 140 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2017 1.4 T-GDi Jan 2017 — | 1.4 Benzīns | 140 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (7) |
Hyundai i30 2017 1.6 CRDi
Jan 2017 — Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 3.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2017 1.6 CRDi
Jan 2017 — Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.0 l/100km | Automāts (7) |
Hyundai i30 2016 1.6 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.6 Dīzelis | 136 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2016 1.6 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.6 Dīzelis | 136 ZS | - | Automāts (7) |
Hyundai i30 2017 N 2.0 T-GDI Jan 2017 — | 2.0 Benzīns | 250 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2017 N Performance 2.0 T-GDI
Jan 2017 — Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
2.0 Benzīns | 275 ZS | - | Manuālā (6) |