Hyundai i30 2013 1.6
Hyundai i30 2013 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2013 1.6 tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 156 Nm (ņūtonmetri) pie 4850 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt ...
Šim Hyundai i30 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Hyundai i30 2013 1.6 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2013 1.6 sasniedz 10.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 192 km/h.
Šī Hyundai i30 2013 1.6 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 820 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1020 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.4 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i30 degvielas patēriņš.
Hyundai i30 2013 1.6 tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.6 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1591 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 120 ZS pie 6300 apgr/min | Griezes moments: | 156 NM pie 4850 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 192 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 (kombinētais) 8.6 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.30m (garums) 1.78m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1316 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1820 kg |
Hyundai i30 2013 1.6 dzinējs G4FC
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt trokšņainas degvielas sprauslas. Ķēdes resurss ir salīdzinoši neliels.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1591 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.4 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 180 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i30 2013 1.6 eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 - 128 ZS pie 6300 apgr/min |
Griezes moments | 154 - 158 NM pie 4850 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 18 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai Elantra Hyundai Accent Kia RIO un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i30 hečbeka [2013 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2013 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 100 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2013 1.4 CRDi | 1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2013 1.6 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2013 1.6
Jan 2013 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 135 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2013 1.6
Jan 2013 — Jan 2015 Jaudīgākā benzīna versija (135 ZS) |
1.6 Benzīns | 135 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i30 2013 1.6 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2013 1.6 CRDi
Jan 2013 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (128 ZS) |
1.6 Dīzelis | 128 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |