Hyundai i30 2010 1.6i
Hyundai i30 2010 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2010 1.6i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 126 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i30 2010 - 2012 versija un griezes momentu 157 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt ...
Šim Hyundai i30 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Hyundai i30 2010 1.6i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2010 1.6i sasniedz 12.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 183 km/h.
Šī Hyundai i30 2010 1.6i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.
Hyundai i30 2010 1.6i tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.6i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1591 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 162 g/km |
Jauda: | 126 ZS pie 6300 apgr/min | Griezes moments: | 157 NM pie 4200 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 183 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.78m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1250 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1740 kg |
Hyundai i30 2010 1.6i dzinējs G4FC
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt trokšņainas degvielas sprauslas. Ķēdes resurss ir salīdzinoši neliels.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1591 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.4 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 180 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i30 2010 1.6i eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 - 128 ZS pie 6300 apgr/min |
Griezes moments | 154 - 158 NM pie 4200 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 18 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai Elantra Hyundai Accent Kia RIO un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i30 hečbeka [2010 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2010 1.4i
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 109 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2011 1.6i
Jan 2011 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11 sekundēs |
1.6 Benzīns | 126 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2011 1.6i
Jan 2011 — Jan 2012 Jaudīgākā benzīna versija (126 ZS) |
1.6 Benzīns | 126 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Jan 2010 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Jan 2010 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (4) |