Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Hyundai i30 2010 1.6 dīzelis apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2010 1.6 CRDi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 115 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 260 Nm (ņūtonmetri) pie 1900 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GT1544V turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 200 līdz 340 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i30 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.7 litri.
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2010 1.6 CRDi sasniedz 11.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.
Šī Hyundai i30 2010 1.6 CRDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.4 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Hyundai i30 2010 - 2012 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 4.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1200 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.9 litri uz 100 km, kas ir par 34% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i30 degvielas patēriņš.
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.6 CRDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1582 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 115 g/km |
Jauda: | 115 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 260 NM pie 1900 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 188 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 (kombinētais) 4.9 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.78m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1250 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1820 kg |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi dzinējs D4FB U2
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 200 000 līdz 340 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1582 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77.2 mm |
Virzuļa gājiens | 84.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 17 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 90 - 136 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 235 - 300 NM pie 1900 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai Accent Kia Venga |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i30 hečbeka [2010 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2010 1.4i
Jan 2010 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 109 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2011 1.6i
Jan 2011 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11 sekundēs |
1.6 Benzīns | 126 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i30 2011 1.6i
Jan 2011 — Jan 2012 Jaudīgākā benzīna versija (126 ZS) |
1.6 Benzīns | 126 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Jan 2010 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi
Jan 2010 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (4) |