Hyundai i30 2010 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 5.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 870 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Hyundai i30 ir lielāks. Hyundai i30 ir par 4 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 1150 litri | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 100 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`830 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|