BMW 118d (E87)
BMW 1 sērija 2007 2.0 dīzelis apraksts
Hečbeks BMW 118d tika ražots no 2007.gada marta līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 143 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 1 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 118d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 118d sasniedz 9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
BMW 118d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 1 sērija 2007 - 2011 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 51 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.8 litri uz 100 km, kas ir par 29% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 1 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 118d tehniskie dati
Modelis: | BMW 118d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2007. marts ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 119 g/km |
Jauda: | 143 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) 5.4 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | ||
Auto izmēri: | 4.24m (garums) 1.75m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 145 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1150 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1830 kg |
BMW 118d dzinējs N47D20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 118d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.2 litri |
Jauda | 116 - 177 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 350 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2010. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 1 sērijas hečbeka [2007 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 116i
Sept 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 122 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 116i Sept 2007 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 122 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW 1 sērija 2009 2.0 116i
Jan 2009 — Dec 2011 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 122 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 1 sērija 2009 2.0 116i Jan 2009 — Dec 2011 | 2.0 Benzīns | 122 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) |
BMW 118i
Mar 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 118i Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Benzīns | 143 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) |
BMW 120i Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 120i Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |
BMW 1 sērija 2009 2.0 116d
Jan 2009 — Dec 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 118d Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 118d Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW 120d Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 120d Mar 2007 — Jan 2011 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (6) |
BMW 123d
Sept 2007 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS) |
2.0 Dīzelis | 204 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 123d
Feb 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS) |
2.0 Dīzelis | 204 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (6) |
BMW 130i
Mar 2007 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
3.0 Benzīns | 265 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 130i
Mar 2007 — Jan 2011 Jaudīgākā benzīna versija (265 ZS) |
3.0 Benzīns | 265 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (6) |