LatviešuEnglishEspañol

Ford Focus 2011 2.0 TDCi

Ford Focus 2011 2.0 dīzelis apraksts

Hečbeks Ford Focus 2011 2.0 TDCi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 360 līdz 600 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Ford Focus 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Ford Focus 2011 2.0 TDCi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford Focus 2011 2.0 TDCi sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 207 km/h.

Šī Ford Focus 2011 2.0 TDCi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Ford Focus 2011 - 2014 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 6.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1100 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.9 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Focus degvielas patēriņš.

Ford Focus drošība

Drošības testos Ford Focus ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford Focus saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 82 no 100, par gājēju aizsardzību Ford Focus saņēmis 72 no 100.
Ford Focus drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Ford Focus versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Ford Focus 2011 2.0 TDCi AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk (9.5 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 5.3 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 8 % lielāks - 6.4 litri uz 100 km.
Ford Focus 2011

Ford Focus 2011 2.0 TDCi tehniskie dati

Modelis: Ford Focus 2.0 TDCi
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2014. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 129 g/km
Jauda: 140 ZS pie 3750 apgr/min Griezes moments: 320 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 207 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.0 (kombinētais) 6.3 (pilsētā) 4.2 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.36m (garums) 1.82m (platums) 1.46m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Auto svars (pilna masa): 2050 kg

Ford Focus 2011 2.0 TDCi dzinējs TDCi (QXWA)

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 360 000 līdz 600 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 18 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Ford Focus 2011 2.0 TDCi eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.5 litri
Jauda 140 ZS pie 3750 apgr/min
Griezes moments 320 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 9 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Ford Mondeo Ford Galaxy Ford S-Max Ford C-Max

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Ford Focus hečbeka [2011 - 2014] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Ford Focus 2011 1.6

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 105 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Ford Focus 2011 1.6

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 125 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Ford Focus 2011 2.0

Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS)

2.0 Benzīns 150 ZS 6.4 l/100km Automāts
Ford Focus 2011 2.0 TDCi

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 140 ZS 5.0 l/100km Manuālā (6)
Ford Focus 2011 2.0 TDCi 2.0 Dīzelis 140 ZS 5.3 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Ford Focus 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]