Kia Cee'd 1.4 MPi
Kia Ceed 2018 1.4 benzīns apraksts
Hečbeks Kia Cee'd 1.4 MPi tiek ražots kopš 2018.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 134 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis dzinējs kopumā ir uzticams.
Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators ...
Šim Kia Ceed 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Kia Cee'd 1.4 MPi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
Šī Kia Cee'd 1.4 MPi modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 6.6 litri uz 100km.

Kia Cee'd 1.4 MPi tehniskie dati
Modelis: | Kia Cee'd 1.4 MPi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1396 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 100 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 134 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | nav datu | Paātrinājums 0-100 km/h: | nav datu |
Degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.31m (garums) 1.80m (platums) 1.45m (augstums) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 395 litri |
Kia Cee'd 1.4 MPi dzinējs G4FA
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis dzinējs kopumā ir uzticams.Agrīnās versijas bija aprīkotas ar masīvu izplūdes kolektoru, taču ap 2010. gadu to aizstāja ar kompaktu katalizatora kolektoru. Ja katalizators sabrūk, tā daļiņas var nonākt cilindros, izraisot skrāpējumus un priekšlaicīgu nodilumu.
Eļļas patēriņš ir vēl viena iespējamā problēma. Dzinējam ir alumīnija bloks ar atvērtu dzesēšanas apvalku un plānsienu čaulām, kurām trūkst stingrības. Agresīvas braukšanas vai biežas pārkaršanas gadījumā cilindri var deformēties, kas noved pie pakāpeniska eļļas patēriņa pieauguma.
Motora sadales ķēdes sistēmai ir neviennozīmīga reputācija. Mierīgi braucošiem vadītājiem tā var kalpot vairāk nekā 200 000 km, taču bieža augstu apgriezienu izmantošana būtiski saīsina tās kalpošanas laiku. Turklāt netīra eļļa var izraisīt hidrauliskā spriegotāja iestrēgšanu, kas noved pie ķēdes atteices.
Bieža sūdzība ir dzinēja klauvēšana. Ja troksnis pazūd pēc uzsilšanas, tas parasti ir saistīts ar motora sadales ķēdi un nav nopietna problēma. Taču, ja troksnis saglabājas arī siltam dzinējam, iespējams, nepieciešama vārstu atstarpju regulēšana.
Tukšgaitas apgriezienu svārstības un nevienmērīga dzinēja darbība ir izplatītas problēmas. Parasti tās var atrisināt, iztīrot droseļvārstu, bet, ja tas nepalīdz, var būt nepieciešama programmatūras atjaunināšana.
Vibrācijas tukšgaitā bieži izraisa netīrs droseļvārsts vai nolietotas aizdedzes sveces. Ja vibrācija ir izteikta, jāpārbauda arī dzinēja stiprinājumu stāvoklis.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1396 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 75 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Kia Cee'd 1.4 MPi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 99 - 109 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 135 - 137 NM pie 4000 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Hyundai |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 19 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Hyundai i30 Hyundai Accent Hyundai i20 Kia RIO |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Kia Ceed hečbeka [2018 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Kia Cee'd 1.0 T-GDi
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.0 Benzīns | 120 ZS | - | Manuālā (6) |
Kia Cee'd 1.4 MPi | 1.4 Benzīns | 100 ZS | - | Manuālā (6) |
Kia Cee'd 1.4 T-GDi
Jaudīgākā benzīna versija (140 ZS) |
1.4 Benzīns | 140 ZS | - | Manuālā (6) |
Kia Cee'd 1.4 T-GDi
Jaudīgākā benzīna versija (140 ZS) |
1.4 Benzīns | 140 ZS | - | Automāts (7) |
Kia Cee'd 1.6 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Kia Cee'd 1.6 CRDi | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | - | Automāts (7) |
Kia Cee'd 1.6 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.6 Dīzelis | 136 ZS | - | Manuālā (6) |
Kia Cee'd 1.6 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.6 Dīzelis | 136 ZS | - | Automāts (7) |