LatviešuEnglishEspañol

Mazda 3 2019 1.8

Mazda 3 2019 1.8 dīzelis apraksts

Hečbeks Mazda 3 2019 1.8 tiek ražots kopš 2019.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 115 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 230 līdz 390 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Mazda 3 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.1 litri.

Mazda 3 2019 1.8 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 3 2019 1.8 sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.

Šī Mazda 3 2019 1.8 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Mazda 3 2019 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 4.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 51 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1240 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1340 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.4 litri uz 100 km, kas ir par 32% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 3 degvielas patēriņš.

Mazda 3 drošība

Drošības testos Mazda 3 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 3 saņēmusi lielisku vērtējumu 98 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 87 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 3 saņēmis 81 no 100.
Mazda 3 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 73 procenti no 100.

Mazda 3 2019

Mazda 3 2019 1.8 tehniskie dati

Modelis: Mazda 3 1.8
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2019. janvāris
Dzinējs: 1759 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 107 g/km
Jauda: 115 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 270 NM pie 1600 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 194 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.1 (kombinētais) 4.6 (pilsētā) 3.8 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 51 litri
Auto izmēri: 4.46m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 330 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1019 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1898 kg

Mazda 3 2019 1.8 dzinējs S8-DPTS

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 230 000 līdz 390 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1756 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 79 mm
Virzuļa gājiens 89.6 mm
Kompresijas pakāpe 14.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Mazda 3 2019 1.8 eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.1 litri
Jauda 115 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 270 NM pie 1600 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2018
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2021. gada.

Visas Mazda 3 hečbeka [2019 modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Mazda 3 2019 1.5

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 120 ZS 6.1 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 1.5 Automatic 1.5 Benzīns 120 ZS 6.0 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 1.8

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.8 Dīzelis 116 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 1.8 Automatic 1.8 Dīzelis 116 ZS 4.7 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 2.0 122 Hp

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 122 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 2.0 122 Hp Automatic 2.0 Benzīns 122 ZS 5.5 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 2.0 150 Hp

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs

2.0 Benzīns 150 ZS 6.9 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 2.5 SkyActiv-G 2.5 Benzīns 186 ZS 7.7 l/100km Manuālā (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 2.5 SkyActiv-G Automatic 2.5 Benzīns 186 ZS 7.6 l/100km Automāts (6) Priekšpiedziņa
Mazda 3 2019 2.5 SkyActiv-G Automatic 4x4 2.5 Benzīns 186 ZS 8.3 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par Mazda 3 2019
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]