Mazda 5 2010 2.0 TS+
Mazda 5 2010 2.0 benzīns apraksts
Minivens Mazda 5 2010 2.0 TS+ tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 144 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 180 Nm (ņūtonmetri) pie 4500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var ...
Šim Mazda 5 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Mazda 5 2010 2.0 TS+ ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 5 2010 2.0 TS+ sasniedz 13.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 186 km/h.
Šī Mazda 5 2010 2.0 TS+ modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.9 litri uz 100 km, kas ir par 19% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 5 degvielas patēriņš.
Mazda 5 2010 2.0 TS+ tehniskie dati
Modelis: | Mazda 5 2.0 TS+ | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 192 g/km |
Jauda: | 144 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 180 NM pie 4500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 186 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.59m (garums) 1.75m (platums) 1.62m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Klīrenss: | 130 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 112 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1485 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2125 kg |
Mazda 5 2010 2.0 TS+ dzinējs LF-DE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 5 2010 2.0 TS+ eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 140 - 160 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 175 - 195 NM pie 4500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 6 Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Mazda 5 minivena [2010 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 5 2010 1.6 CiTD S | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 5 2010 1.8 S
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 115 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda 5 2010 2.0 TS+
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
2.0 Benzīns | 144 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (5) |
Mazda 5 2010 2.0 TS
Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.2 sekundēs |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) |