Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic
Mazda CX-3 2018 2.0 benzīns apraksts
Apvidus auto Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic tiek ražots kopš 2018.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mazda CX-3 2018 versija un griezes momentu 207 Nm (ņūtonmetri) pie 2800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto ...
Šim Mazda CX-3 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic sasniedz 9.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.
Šī Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 44 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 720 kilometriem.
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic tehniskie dati
Modelis: | Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 207 NM pie 2800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 195 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 (kombinētais) 7.7 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 44 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.77m (platums) 1.54m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Klīrenss: | 155 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 350 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1260 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1808 kg |
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic dzinējs PE-VPS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas bojājumiem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 83.5 mm |
Virzuļa gājiens | 91.2 mm |
Kompresijas pakāpe | 13 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic eļļas tips | 0W-20 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 150 - 165 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 200 - 210 NM pie 2800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2012 |
Ražošanas ilgums | 12 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 6 Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda CX-3 [2018 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Mazda CX-3 2018 1.8 SKYACTIV-D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.8 Dīzelis | 115 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 1.8 SKYACTIV-D Automatic | 1.8 Dīzelis | 115 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 1.8 SKYACTIV-D 4x4 | 1.8 Dīzelis | 115 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 121 Hp | 2.0 Benzīns | 121 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 121 Hp Automatic | 2.0 Benzīns | 121 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 2.0 Skyactiv-G
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 148 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.8 sekundēs |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Mazda CX-3 2018 2.0 SKYACTIV-G 150 Hp Automatic 4x4
Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |