Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT
Mazda MX-5 2005 2.0 benzīns apraksts
Kabriolets Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT tika ražots no 2006.gada oktobra līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 160 zirgspēku jaudu pie 6700 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 188 Nm (ņūtonmetri) pie 5000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var ...
Šim Mazda MX-5 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT sasniedz 8.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.
Šī Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Mazda MX-5 2005 - 2009 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 600 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 760 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.6 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda MX-5 degvielas patēriņš.
Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT tehniskie dati
Modelis: | Mazda MX-5 Roadster Coupe 2.0 S-VT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2006. oktobris ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 2000 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 193 g/km |
Jauda: | 160 ZS pie 6700 apgr/min | Griezes moments: | 188 NM pie 5000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 215 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.00m (garums) 1.72m (platums) 1.26m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | ||
Sēdvietas: | 2 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 150 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1355 kg |
Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT dzinējs LF-DE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1999 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 87.5 mm |
Virzuļa gājiens | 83.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda MX-5 2005 Roadster Coupe 2.0 S-VT eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 140 - 160 ZS pie 6700 apgr/min |
Griezes moments | 175 - 195 NM pie 5000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 6 Mazda 3 Mazda 5 Mazda CX-5 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda MX-5 kabrioleta [2005 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda MX-5 2006 Roadster Coupe 1.8
Okt 2006 — Jan 2009 Ekonomiskākā versija |
1.8 Benzīns | 126 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda MX-5 2006 Roadster Coupe 2.0 S-VT Okt 2006 — Jan 2009 | 2.0 Benzīns | 160 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda MX-5 2006 Roadster Coupe 2.0 S-VT
Okt 2006 — Jan 2009 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.2 sekundēs |
2.0 Benzīns | 160 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda MX-5 2005 2.0 i 16V
Jan 2005 — Dec 2008 Jaudīgākā versija (167 ZS) |
2.0 Benzīns | 167 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (6) |