Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic
Mercedes ML 2011 2.1 dīzelis apraksts
Apvidus auto Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic tiek ražots kopš 2011.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.1 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 204 zirgspēku jaudu pie 4200 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 500 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējs ir pietiekami ilgmūžīgs, ja tiek laicīgi veikta tā apkope, kā arī tam ir ...
Šim Mercedes ML 2.1 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 7.2 litri.
Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic sasniedz 9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Mercedes ML 2011 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mercedes degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.5 litri uz 100 km, kas ir par 42% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mercedes ML degvielas patēriņš.
Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic tehniskie dati
Modelis: | Mercedes ML 250 2011 BlueTEC 4Matic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 2143 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 158 g/km |
Jauda: | 204 ZS pie 4200 apgr/min | Griezes moments: | 500 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 (kombinētais) 7.0 (pilsētā) 5.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.93m (platums) 1.80m (augstums) |
Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic dzinējs OM651 220/250 CDI
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējs ir pietiekami ilgmūžīgs, ja tiek laicīgi veikta tā apkope, kā arī tam ir samērīgs degvielas patēriņš. Visbiežāk problēmas rada dzinēja ķēdes spriegotājs un degvielas padeves sistēma.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2143 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 83 mm |
Virzuļa gājiens | 99 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Mercedes ML 2011 250 2011 BlueTEC 4Matic eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 7.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 163 - 204 ZS pie 4200 apgr/min |
Griezes moments | 350 - 500 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2010 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2013. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Mercedes C klase Mercedes E klase Mercedes A klase un 11 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Mercedes ML [2011 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Mercedes ML 2.1 250 2011 BlueTEC 4Matic 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.1 Dīzelis | 204 ZS | 6.0 l/100km |
Mercedes ML 3.0 400 2011 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.1 sekundēs |
3.0 Benzīns | 333 ZS | 9.3 l/100km |
Mercedes ML 3.0 350 2011 BlueTEC 4Matic 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (258 ZS) |
3.0 Dīzelis | 258 ZS | 6.8 l/100km |
Mercedes ML 3.5 350 2011 4Matic 4x4
Ekonomiskākā benzīna versija |
3.5 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km |
Mercedes ML 4.7 500 2011 4x4
Jaudīgākā benzīna versija (408 ZS) |
4.7 Benzīns | 408 ZS | - |