Mercedes R klase 2010 3.0 dīzelis apraksts
Minivens Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic tiek ražots kopš 2010.gada janvāra. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 210 zirgspēku jaudu pie 3400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 540 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Uzticams un tajā pašā laikā dinamisks motors. Bieži novērojamas eļļas noplūdes, mēdz ...
Šim Mercedes R klase 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, MB 228.51/229.51 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.8 litri.
Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 220 km/h.
Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.9 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Mercedes R klase 2010 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 11 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 8.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1140 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic tehniskie dati
Modelis: | Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 2987 cm3 Dīzelis, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 222 g/km |
Jauda: | 210 ZS pie 3400 apgr/min | Griezes moments: | 540 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 220 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 (kombinētais) 11.0 (pilsētā) 8.4 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | ||
Auto izmēri: | 5.16m (garums) 1.92m (platums) 1.67m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.6 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 633 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1950 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2910 kg |
Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic dzinējs OM642 320/350 CDI
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Uzticams un tajā pašā laikā dinamisks motors. Bieži novērojamas eļļas noplūdes, mēdz būt problēmas ar motora kartera ventilāciju.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2987 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 83 mm |
Virzuļa gājiens | 92 mm |
Kompresijas pakāpe | 18 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 400 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic eļļas tips | 5W-30, MB 228.51/229.51 |
Eļļas tilpums | 8.8 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 211 - 235 ZS pie 3400 apgr/min |
Griezes moments | 440 - 540 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 19 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Mercedes C klase Mercedes E klase Mercedes ML Mercedes G klase un 6 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mercedes R klases minivena [2010 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
Mercedes R 300 2010
Jan 2010 — Dec 2014 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 231 ZS | 11.1 l/100km | Aizmugures |
Mercedes R 300 2010 CDI Jan 2010 — Dec 2014 | 3.0 Dīzelis | 190 ZS | 7.6 l/100km | Aizmugures |
Mercedes R 350 2010 CDI BlueTec 4Matic 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 210 ZS | 6.9 l/100km | Pilnpiedziņa |
Mercedes R 350 2010 CDI 4Matic 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (224 ZS) |
3.0 Dīzelis | 224 ZS | 9.5 l/100km | Pilnpiedziņa |
Mercedes R 350 2010 4Matic 4x4 Jan 2010 — Dec 2012 | 3.5 Benzīns | 272 ZS | 11.6 l/100km | Pilnpiedziņa |
Mercedes R 500 2010 4Matic 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.3 sekundēs |
5.5 Benzīns | 388 ZS | 13.2 l/100km | Pilnpiedziņa |