LatviešuEnglishEspañol

Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi (3 (D40))

Nissan Navara 2010 3.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 231 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Nissan Navara 2010 - 2015 versija un griezes momentu 550 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
V9X dzinējs izceļas ar neparastu 65 grādu V-veida leņķi. Tas aprīkots ar vieglā čuguna bloku, alumīnija cilindru galvām ar hidrauliskajiem kompensatoriem, mainīgas ģeometrijas turbokompresoru  ...  Šim Nissan Navara 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.3 litri.

Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 7 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi sasniedz 9.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.

Šī Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Nissan Navara 2010 - 2015 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 12.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Nissan degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 11.8 litri uz 100 km, kas ir par 24% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Nissan Navara degvielas patēriņš.

Nissan Navara drošība

Drošības testos Nissan Navara ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Nissan Navara saņēmusi labu vērtējumu 79 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 78 no 100, par gājēju aizsardzību Nissan Navara saņēmis 78 no 100.
Nissan Navara drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.

Nissan Navara 3.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Nissan Navara 2010

Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi tehniskie dati

Modelis: Nissan Navara Double Cab 3.0 TDi
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2015. janvāris 
Dzinējs: 2991 cm3 Dīzelis, 6 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 231 ZS pie 3750 apgr/min Griezes moments: 550 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (7 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 195 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 9.5 (kombinētais) 12.7 (pilsētā) 7.6 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 11.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 80 litri
Auto izmēri: 5.40m (garums) 1.85m (platums) 1.79m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 13.3 metri
Auto svars (pilna masa): 3010 kg

Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi dzinējs V9X

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

V9X dzinējs izceļas ar neparastu 65 grādu V-veida leņķi. Tas aprīkots ar vieglā čuguna bloku, alumīnija cilindru galvām ar hidrauliskajiem kompensatoriem, mainīgas ģeometrijas turbokompresoru un motora sadales ķēdes piedziņas sistēmu.

Dzinējs nodrošina milzīgu griezes momentu un iespaidīgu vilkmi, vienlaikus saglabājot salīdzinoši zemu degvielas patēriņu. Salīdzinot ar citiem dīzeļdzinējiem, tam ir ievērojami zemāks trokšņu un vibrācijas līmenis.

Tomēr galvenais trūkums ir uzticamība. Viena no nopietnākajām problēmām ir gultņu bojājumi, kas rodas, ja samazinās eļļas sūkņa veiktspēja. Motora sadales ķēde mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma, un bieži attīstās paaugstināts eļļas patēriņš, ko izraisa aizsērējuši eļļas kontroles gredzeni. Cilindru sieniņu bojājumi arī nav retums.

Citas vājās vietas ietver biežu EGR vārsta aizsērēšanu, augstas apkopes izmaksas un priekšējā vāka noplūdes. Ieplūdes sistēmā laika gaitā uzkrājas kvēpi, kas ietekmē dzinēja veiktspēju. Vienrindas rullīšu motora sadales ķēde parasti kalpo 130 000–150 000 km pirms nodiluma pazīmēm. Pārkaršana un eļļas spiediena kritums var izraisīt virzuļu bojājumus, savukārt dzinēja kompaktais dizains un liela jauda palielina gultņu rotācijas risku, it īpaši, ja rodas problēmas ar eļļas sūkni.

Turklāt ap 50 000 km nobraukuma bieži rodas starpdzesētāja noplūdes, kas izraisa eļļas zudumu. Šī detaļa nav remontējama un ir jānomaina. V9X dzinējs ir pazīstams arī ar paaugstinātu eļļas patēriņu, ko izraisa vāji virzuļu gredzeni, kas laika gaitā var radīt pastiprinātu dūmošanu.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2993 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 150 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 8.3 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 230 - 240 ZS pie 3750 apgr/min
Griezes moments 450 - 550 NM pie 1750 apgr/min
Dzinēja ražotājs Renault
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 7 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Renault Laguna Infiniti FX Nissan Pathfinder

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Nissan Navara [2010 - 2015] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Nissan Navara 2010 2.5 dCi

Ekonomiskākā versija

2.5 Dīzelis 190 ZS 8.3 l/100km Manuālā (6)
Nissan Navara 2010 Double Cab 2.5 TDi Jan 2010 — Jan 2015 2.5 Dīzelis 190 ZS - Automāts (5)
Nissan Navara 2010 Double Cab 3.0 TDi Jan 2010 — Jan 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs

3.0 Dīzelis 231 ZS 9.5 l/100km Automāts (7)
Atsauksmes par Nissan Navara 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]