Opel Zafira 2011
Pārsēžoties no 2008. gada Nissan suv uz šo 2013. gada Minivan, sajūtas ir vienkārši WOW! Tāds kosmosa kuģis, ka nesaproti, kā ar viņu braukt. Bet sensori visu izdara tavā vietā. Ietilpība ir tiešām pārsteidzoši liela un daudz visādu kabatiņu, cimdu nodalījumu utt. Es savā Zafira nejutu ātrumu, Ļoti laba dinamika. Ģimenes izbraucieniem ideāls auto, kā arī mājas ...
visas Opel Zafira atsauksmes
Šī Opel Zafira paaudze tika ražota no 2011.gada janvāra līdz 2016.gada janvārim. Mums ir informācija par 10 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Opel pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.8 litriem un jaudu no 115 līdz 150 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 2.0 litri un jaudu no 130 līdz 165 zirgspēkiem. Latvijā Opel Zafira visbiežāk sastopams ar 2.0 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 1.4 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Opel Zafira 2011 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 7.2 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.2 līdz 6 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Opel Zafira 2011 benzīna versija ir Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo, kas vidēji patērē 6.3 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Opel Zafira 2011 dīzelis - Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI uz 100 kilometriem patērē 5.2 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Opel Zafira degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 24 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +22% benzīna motoriem un +26% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Opel Zafira modifikāciju
Opel Zafira 2011 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 129 līdz 169 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 137 līdz 159 gramiem uz kilometru. No Opel Zafira ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Opel Zafira 1.6 CNG Turbo ecoFLEX, kas vidēji saražo 129 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Opel Zafira dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI - 137 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.8 sekundēs ieskrienas Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI versija, savukārt visgausākais ir Opel Zafira Tourer 1.8, kurš šo ātrumu sasniedz 12.9 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 208 km/h ir 2.0 dīzeļdegvielas 4 cilindru 165 zirgspēku versijai (Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI).
Opel Zafira garums ir 466 cm, tas ir paliels auto. Opel Zafira svars (pilna masa) ir no 2150 līdz 2355 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Opel ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 6500 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Opel Zafira remontu izmaksas gadā ir ap 65 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Zafira 2011 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 53%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 21% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Opel Zafira lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Opel Zafira cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Opel Zafira modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Opel Zafira 2011 Tourer 1.4 Turbo
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 120 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2011 Tourer 1.4 Turbo
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 140 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2011 Tourer 1.4 Turbo | 1.4 Benzīns | 140 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) |
Opel Zafira 2012 1.4 Turbo ecoFLEX Jan 2012 — Dec 2014 | 1.4 Gāze | 140 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2012 1.4 Turbo ecoFLEX Jan 2012 — Dec 2014 | 1.4 Gāze | 140 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2012 1.6 CNG Turbo ecoFLEX
Jan 2012 — Jan 2016 Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2011 Tourer 1.8
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.8 Benzīns | 115 ZS | 7.2 l/100km | Manuālā (5) |
Opel Zafira 2011 Tourer 2.0 CDTI
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 130 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2011 Tourer 2.0 CDTI
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.8 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 165 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Zafira 2011 Tourer 2.0 CDTI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (165 ZS) |
2.0 Dīzelis | 165 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (6) |
Opel Zafira cenas
Opel Zafira 2011 - 2016 minivena cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2600 € līdz 10000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Opel Zafira cena ir zem vidējās - Opel Zafira ir aptuveni par 14 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma miniveni (skat minivenu 2011 - 2016 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Opel Zafira 2016 cena | 9000 € | 9500 € | 10 000 € | |
Opel Zafira 2015 cena | 6000 € | 7000 € | 8000 € | |
Opel Zafira 2014 cena | 6500 € | 7000 € | 8000 € | |
Opel Zafira 2013 cena | 4500 € | 6000 € | 7500 € | |
Opel Zafira 2012 cena | 4700 € | 6000 € | 7000 € | |
Opel Zafira 2011 cena | 2600 € | 3800 € | 5000 € |
Opel Zafira kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Opel Zafira? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Zafira 2011 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €.
Opel Zafira 2011 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Opel Zafira kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Opel Zafira nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Opel Zafira nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2011 2012 2013 2014 2015 2016
Opel Zafira uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Opel Zafira uzticamība ir vidēja. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 15.6 procentiem šīs paaudzes Opel Zafira (vidēji 9 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 15.3%.
Opel Zafira uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie miniveni
Opel Zafira 2011 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Opel Zafira paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
80% Lietus sensors
75% Kondicionieris
71% Metālikas krāsa
69% Riepu spiediena kontrole
39% Kruīza kontrole
39% Regulējama stūre
38% Parkošanās sensori aizmugurē
32% Parkošanās sensori priekšā
29% Jumta reliņi
26% Navigācija
26% Ksenona gaismas
24% Apsildāmi sēdekļi
17% Bi-ksenona gaismas
16% Aptumšojošie spoguļi
15% Ādas apdare
12% Distances kontrole
11%
Opel Zafira 2011 fotogrāfijas
Opel Zafira 2011 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Opel Zafira 2011 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- mazāk defektu
- labāka manevrētspēja
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- zemāka cena
Atsauksmes par Opel Zafira
Kopā 62 atsauksmes par Opel Zafira
Pārsēžoties no 2008. gada Nissan suv uz šo 2013. gada Minivan, sajūtas ir vienkārši WOW! Tāds kosmosa kuģis, ka nesaproti, kā ar viņu braukt. Bet sensori visu izdara tavā vietā. Ietilpība ir tiešām pārsteidzoši liela un daudz visādu kabatiņu, cimdu nodalījumu utt. Es savā Zafira nejutu ātrumu, Ļoti laba dinamika. Ģimenes izbraucieniem ideāls auto, kā arī mājas saimniecībām (trimerus, mēbeles, es pat savā ielādēju 750kg pašizlīdzinošo maisījumu, kā arī 140kg agregātu zaru smailcināšanai). Un pēc visa tā pārvestā svara bez liekiem izdevumiem izgāju tehnisko, kur dabūju vieninieku un mutiski tika paskaidrots, ka neliela brīvkustība aizmugurējā tilta buksē. Atļaušos pieminēt, ka auto ikdienā pārvietojās uz R19 oriģinālajiem diskiem. Ritošā viņam ideāla bija. Pa zemes ceļiem un trepi ļoti maz braukāju, toties ´´guļošos policistus´´ viņam bija jāizjūt katru dienu.
Pirmais, jau kas pārsteidz bija rūsa, jo likās ka auto ir salīdzinoši jauns. Protams ne liela. Auto vēsture man nebija zināma, bet pēc iegādes, kad jau kādi pirmie 1000km nobraukti, parādījās pirmais noslēpumainais defekts. Uzsākot braukt, kaut kas vibrēja. Par cik man bija automāts es ļoti satraucos. Kādu laiku pabraucu un vibrācija pazuda pati no sevis.
Pēc kāda ilgāk nobraukta laika parādījās vel viena problēma ar kuru netiku skaidrībā. Slēdzās iekšā servisa režīms, dodot virsū gāzi. Panelī neiedegās neviena lampiņa, bet auto pēkšņi neiet ātrāk par 20km/h. Stājies malā restartē motoru un turpini braukt, cerot, ka tas neatkārtosies, bet atkārtojas. Uzņēmu informāciju no dažādiem meistariem, kas tas varētu būt, ķēros klāt darbiem. Sensors rokā, detaļas nr zināms sāku meklēt labāko cenas piedāvājumu. Cenas visur līdzīgas a.p.m 50eur. Samainīju, viss baigi forši un pēc trīs nedēļām atkal servisa režīms ieslēdzas. Vieta, kur iegādājos detaļu, atteicās to mainīt. Atkārtoti pirkt es nebiju ar mieru, jo nebiju pārliecināts vai tajā sensorā ir tā vaina. Pabraukāju kādu brītiņu prātīgi tā, lai turbo nedabū pūst un lai neslēdzas servisa režīmā. Problēma pazuda pati no sevis. Pēc visa tā čakara nobraukāju kādus 10,000km un nevienu reizi vairs nekas tāds neatkārtojās. Manas aizdomas, ka tas bija saistīt ar mitrumu, kaut kur.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 130 € (ap 65 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu