Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp
Peugeot 208 2015 1.2 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 205 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 240 000 līdz 400 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Tā kā zobsiksna ir ievietota eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās ...
Šim Peugeot 208 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1100 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 208 1.2 110 Hp | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | 103 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 205 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 190 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 3.8 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 3.96m (garums) 1.74m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 311 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1076 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1600 kg |
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp dzinējs EB2DT
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Tā kā zobsiksna ir ievietota eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 400 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 90.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 180 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 110 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 205 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C3 Opel Combo Peugeot 2008 Citroen C4 un 6 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 208 hečbeka [2015 - 2019] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 208 2015 1.0 Jan 2015 — Dec 2016 | 1.0 Benzīns | 68 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2015 1.2 82 Hp | 1.2 Benzīns | 82 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2015 1.2 82 Hp Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 82 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp Jan 2015 — Dec 2018 | 1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2015 1.2 110 Hp Automatic | 1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 208 2018 1.5 BlueHDi Jan 2018 — Dec 2019 | 1.5 Dīzelis | 102 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 208 2015 1.6 | 1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 208 2015 1.6 THP
Jan 2015 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 208 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 208 2015 1.6 BlueHDi 75 Hp Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 75 ZS | 3.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2015 1.6 BlueHDi 100 Hp
Jan 2015 — Dec 2018 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 100 ZS | 3.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2015 1.6 BlueHDi 120 Hp
Jan 2015 — Dec 2018 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (120 ZS) |
1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.6 l/100km | Manuālā (6) |