Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp
Peugeot 208 2019 1.2 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp tiek ražots kopš 2019.gada janvāra. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās ...
Šim Peugeot 208 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp sasniedz 8.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 208 km/h.
Šī Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 208 2019 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 44 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1100 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.9 litri uz 100 km, kas ir par 53% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 208 degvielas patēriņš.
Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 208 1.2 PureTech 130 Hp | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2019. janvāris | ||
Dzinējs: | 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 130 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 208 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) 5.4 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 44 litri | ||
Auto izmēri: | 4.06m (garums) 1.75m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 265 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1106 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1630 kg |
Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp dzinējs EB2DTS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 90.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 180 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Opel Corsa Peugeot 308 Opel Combo Peugeot 3008 Citroen C4 un 12 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 208 hečbeka [2019 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 208 2019 e-208 50 kWh
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs |
Elektrisks | 136 ZS | - | Automāts |
Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 75 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 75 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2019 GT-Line 1.2 PureTech | 1.2 Benzīns | 100 ZS | - | Automāts (8) |
Peugeot 208 2019 1.2 PureTech 130 Hp
Jaudīgākā benzīna versija (130 ZS) |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (8) |
Peugeot 208 2019 GT-Line 1.5 BlueHDi | 1.5 Dīzelis | 100 ZS | - | Manuālā (6) |