Peugeot 3008 2016 1.2
Peugeot 3008 2016 1.2 benzīns apraksts
Apvidus auto Peugeot 3008 2016 1.2 tika ražots no 2016.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās ...
Šim Peugeot 3008 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 3008 2016 1.2 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2016 1.2 sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.
Peugeot 3008 2016 1.2 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 52 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Peugeot 3008 2016 1.2 tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 3008 1.2 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2016. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | 124 g/km |
Jauda: | 130 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 188 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 (kombinētais) 6.4 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | ||
Auto izmēri: | 4.45m (garums) 1.84m (platums) 1.62m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | ||
Klīrenss: | 219 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1482 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1910 kg |
Peugeot 3008 2016 1.2 dzinējs EB2DTS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 90.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 180 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 3008 2016 1.2 eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Opel Corsa Peugeot 308 Opel Combo Citroen C4 un 13 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 3008 [2016 - 2020] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 3008 2016 1.2
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2016 1.2 PureTech Jan 2016 — Dec 2018 | 1.2 Benzīns | 130 ZS | - | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2017 1.5 BlueHDi
Jan 2017 — Dec 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 130 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2017 1.5 BlueHDi
Jan 2017 — Dec 2020 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 130 ZS | 4.0 l/100km | Automāts (8) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2016 1.6 Jan 2016 — Dec 2018 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2018 1.6 PureTech
Jan 2018 — Dec 2020 Jaudīgākā benzīna versija (180 ZS) |
1.6 Benzīns | 180 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (8) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2016 1.6 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2016 1.6 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.4 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2019 1.6 Hybrid4 4x4
Jan 2019 — Dec 2020 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.9 sekundēs |
1.6 Hibrīds | 200 ZS | 1.5 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 3008 2016 2.0 BlueHDi Jan 2016 — Dec 2018 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 3008 2016 2.0 BlueHDi
Jan 2016 — Dec 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |