Peugeot 308 2007 atsauksmes
Ikdienai normāls auto un, ja nebūtu minēto mīnusu tad vispār būtu super.
Cieta piekare, skaņas izolācija varētu būt labāka, derētu sestais ātrums
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 € (ap 160 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba vadāmība, aprīkojums.
Pārāk liels eļļas patēriņš, apmēram 1 litrs uz 2000 km.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 920 € (ap 460 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 3.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 180 € (ap 60 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mazs degv. patēriņš, nav remontu
Nav
Iegādes gads: | 2008 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 175`000 kilometri (15 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 € (ap 290 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts ekspluatācijā, uzticams. Piekare vienkāršas konstrukcijas, ja ir nedaudz sajēgas par auto uzbūvi, visus piekares remontus iespējams veikt mājas apstākļos (kā es to darīju). Nerūsē.
Pagaidām negatīva nav.
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 145`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto