LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi

Peugeot 308 2013 1.6 dīzelis apraksts

Hečbeks Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 115 zirgspēku jaudu pie 3500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā  ...  Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi sasniedz 10.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 191 km/h.

Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 3.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 4.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1420 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1600 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 79 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 64 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 81 procenti no 100.

Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2013

Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 1.6 e-HDi
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2013. janvāris ... 2017. janvāris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 95 g/km
Jauda: 115 ZS pie 3500 apgr/min Griezes moments: 270 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 191 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.2 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 3.7 (kombinētais) 4.2 (pilsētā) 3.3 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 53 litri
Auto izmēri: 4.25m (garums) 1.80m (platums) 1.46m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 420 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 817 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1780 kg

Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi dzinējs DV6CTED

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas izmanto Common Rail sistēmu ar Siemens/Continental tipa sprauslām. Lai gan degvielas sistēma ir uzticama, izmantojot kvalitatīvu degvielu, nekvalitatīvas degvielas izmantošana var novest pie dārgiem remontiem.

Starp biežākajām problēmām ir regulāras eļļas vai dzesēšanas šķidruma noplūdes, kas bieži rodas no vārstu vāka blīves vai eļļas filtra siltummaini blīves. Dzinējam ir arī tendence uz oglekļa nogulšņu uzkrāšanos un aizsērēšanu EGR vārstā un dozēšanas vārstā, kas izraisa nestabilu dzinēja darbību. Retos gadījumos dzinējs var ciest no nopietniem bojājumiem vārstu plāksnes atdalīšanās dēļ, kas, iespējams, saistīts ar defektīvu vārstu partiju.

Īpaša šī dzinēja iezīme ir ievērojamas remonta izmaksas, ja pārtrūkst zobsiksna. Šādos gadījumos bieži tiek bojāta arī sadales vārpsta. Neskatoties uz šīm nepilnībām, regulāra apkope un kvalitatīvas degvielas izmantošana ļauj šim dzinējam nodrošināt uzticamu un stabilu darbību.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 112 - 115 ZS pie 3500 apgr/min
Griezes moments 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 8 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Citroen C3 Citroen C5 Peugeot 207 Citroen C4 un 10 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 hečbeka [2013 - 2017] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2013 1.2 Jan 2013 — Jan 2017 1.2 Benzīns 82 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2014 1.2 PureTech Jan 2014 — Dec 2017

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 110 ZS 4.6 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2014 1.2 PureTech Jan 2014 — Dec 2017

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 130 ZS 4.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 1.2 PureTech Jan 2014 — Dec 2017 1.2 Benzīns 130 ZS 4.9 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2013 1.6 Jan 2013 — Jan 2017 1.6 Benzīns 125 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2013 1.6 Jan 2013 — Jan 2017 1.6 Benzīns 150 ZS 6.5 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2013 1.6 THP 1.6 Benzīns 156 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2015 GT 1.6 THP Jan 2015 — Dec 2017 1.6 Benzīns 205 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2015 GTi 1.6 THP Jan 2015 — Dec 2017 1.6 Benzīns 250 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2015 GTi 1.6 THP Jan 2015 — Dec 2017

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6 sekundēs

1.6 Benzīns 270 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2013 1.6 HDi Jan 2013 — Jan 2017 1.6 Dīzelis 92 ZS 3.6 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi Jan 2013 — Jan 2017 1.6 Dīzelis 115 ZS 3.7 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi E6 Jan 2013 — Jan 2017

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 120 ZS 3.2 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Dec 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.0 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 2.0 BlueHDi Jan 2014 — Dec 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS 3.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 2.0 e-HDI Jan 2014 — Dec 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS 3.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2014 2.0 e-HDI Jan 2014 — Dec 2017 2.0 Dīzelis 150 ZS 4.0 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2015 GT 2.0 BlueHDi Jan 2015 — Dec 2017

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)

2.0 Dīzelis 180 ZS 4.0 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2013
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]