LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF

Peugeot 5008 2009 2.0 dīzelis apraksts

Minivens Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 163 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 5008 2009 - 2013 versija un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 5008 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF sasniedz 10.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.

Šī Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 5008 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk (10.2 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 13 % mazāks - 5.9 litri uz 100 km.
Peugeot 5008 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 5008 2009

Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 5008 2.0 HDiF
Virsbūves tips: Minivens
Ražošanas periods: 2009. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 181 g/km
Jauda: 163 ZS pie 3750 apgr/min Griezes moments: 340 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 190 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.8 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 5.7 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.53m (garums) 1.84m (platums) 1.64m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.1 metri
Sēdvietas: 7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 679 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1754 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2330 kg

Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF dzinējs DW10CTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 163 ZS pie 3750 apgr/min
Griezes moments 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C5 Peugeot 3008 Peugeot 508 Citroen DS4 un 2 citiem modeļiem

Visas Peugeot 5008 minivena [2009 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 5008 2009 1.6 VTi

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 120 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 5008 2009 1.6

Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS)

1.6 Benzīns 156 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 5008 2009 1.6

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.9 sekundēs

1.6 Benzīns 156 ZS 7.9 l/100km Automāts (6)
Peugeot 5008 2009 1.6 HDiF 1.6 Dīzelis 110 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 5008 2009 1.6 HDiF

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.2 l/100km Automāts (6)
Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS)

2.0 Dīzelis 163 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 5008 2009 2.0 HDiF

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS)

2.0 Dīzelis 163 ZS 6.8 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 5008 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]