Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic
Renault Espace 2010 2.0 dīzelis apraksts
Minivens Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir ...
Šim Renault Espace 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic sasniedz 12.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.2 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Renault Espace 2010 - 2012 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 9.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 83 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1140 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1360 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.8 litri uz 100 km, kas ir par 8% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Espace degvielas patēriņš.
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic tehniskie dati
Modelis: | Renault Espace 2.0 dCi 150 Hp Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 189 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 188 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 (kombinētais) 9.3 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 83 litri | ||
Auto izmēri: | 4.66m (garums) 1.86m (platums) 1.73m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 175 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 291 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 2860 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2600 kg |
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic dzinējs M9R Gen1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir diezgan ilgmūžīgs. Problēmas šiem dzinējiem visbiežāk ir ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un eļļošanu.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 - 180 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 400 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Nissan X-Trail Nissan Qashqai Renault Laguna Renault Scenic Opel Vivaro un 6 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Espace minivena [2010 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Espace 2010 2.0 Turbo
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.7 sekundēs |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Espace 2010 2.0 dCi 150 Hp Automatic
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (6) |
Renault Espace 2010 2.0 dCi 175 Hp
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (175 ZS) |
2.0 Dīzelis | 175 ZS | 7.0 l/100km | Automāts (6) |