Renault Koleos 2011 2.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir ...
Šim Renault Koleos 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.
Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp sasniedz 10.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 182 km/h.
Šī Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Renault Koleos 2011 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1000 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1140 kilometriem.
- Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp MT ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk (10 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 11 % mazāks - 5.7 litri uz 100 km
- Renault Koleos 2011 2.0 dCi 4x4 AT ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk (12.3 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 11 % lielāks - 7.1 litri uz 100 km
Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp tehniskie dati
Modelis: | Renault Koleos 2.0 150 Hp | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 182 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 (kombinētais) 7.5 (pilsētā) 5.7 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | ||
Auto izmēri: | 4.52m (garums) 1.86m (platums) 1.71m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2300 kg |
Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp dzinējs M9R Gen1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir diezgan ilgmūžīgs. Problēmas šiem dzinējiem visbiežāk ir ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un eļļošanu.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 7 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8 litri |
Jauda | 130 - 180 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 400 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Nissan X-Trail Nissan Qashqai Renault Laguna Renault Scenic Opel Vivaro un 6 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Koleos [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.0 150 Hp 4x4 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.0 dCi 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.0 175 Hp 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (175 ZS) |
2.0 Dīzelis | 175 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.5 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.5 Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.3 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.5 4x4
Jan 2011 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 171 ZS | 9.6 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Renault Koleos 2011 2.5 4x4 Automatic
Jan 2011 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (171 ZS) |
2.5 Benzīns | 171 ZS | 9.6 l/100km | Automāts | Pilnpiedziņa |