LatviešuEnglishEspañol

Subaru XV 2011 2.0i

Subaru XV 2011 2.0 benzīns apraksts

Apvidus auto Subaru XV 2011 2.0i tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6200 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Subaru XV 2011 - 2016 versija un griezes momentu 196 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Subaru XV 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.

Subaru XV 2011 2.0i ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba.
100 kilometru stundā ātrumu Subaru XV 2011 2.0i sasniedz 10.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 187 km/h.

Subaru XV 2011 2.0i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Subaru degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8 litri uz 100 km, kas ir par 21% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Subaru XV degvielas patēriņš.

Subaru XV drošība

Drošības testos Subaru XV ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Subaru XV saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 90 no 100, par gājēju aizsardzību Subaru XV saņēmis 64 no 100.
Subaru XV drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Subaru XV versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Subaru XV 2012 2.0i MT 4x4), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 5 % lielāks - 6.9 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 8.0 litri uz 100 km.
Subaru XV 2011

Subaru XV 2011 2.0i tehniskie dati

Modelis: Subaru XV 2.0i
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2012. janvāris ... 2015. janvāris 
Dzinējs: 1995 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 153 g/km
Jauda: 150 ZS pie 6200 apgr/min Griezes moments: 196 NM pie 4200 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: 187 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.7 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.6 (kombinētais) 8.6 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.45m (garums) 1.78m (platums) 1.57m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri
Klīrenss: 220 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 380 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1270 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)

Subaru XV 2011 2.0i dzinējs EJ204

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1994 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 92 mm
Virzuļa gājiens 75 mm
Kompresijas pakāpe 10 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Subaru XV 2011 2.0i eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.3 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.5 litri
Jauda 150 - 190 ZS pie 6200 apgr/min
Griezes moments 180 - 200 NM pie 4200 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1999
Ražošanas ilgums 16 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Subaru Forester Subaru Impreza Subaru Legacy

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Subaru XV [2011 - 2016] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Subaru XV 2012 1.6i 4x4 Jan 2012 — Jan 2015

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.6 Benzīns 114 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Subaru XV 2012 1.6i 4x4 Jan 2012 — Jan 2015

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 114 ZS 6.3 l/100km Automāts
Subaru XV 2012 2.0i 4x4 Jan 2012 — Jan 2015

Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS)

2.0 Benzīns 150 ZS 6.9 l/100km Manuālā (6)
Subaru XV 2012 2.0i 4x4 Jan 2012 — Jan 2015

Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS)

2.0 Benzīns 150 ZS 6.6 l/100km Automāts
Subaru XV 2011 2.0DL 4x4

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs

2.0 Dīzelis 109 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Subaru XV 2011 2.0D 4x4

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs

2.0 Dīzelis 147 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Subaru XV 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]