Toyota Auris 2015 1.4 D
Toyota Auris 2015 1.4 dīzelis apraksts
Hečbeks Toyota Auris 2015 1.4 D tiek ražots kopš 2015.gada janvāra. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 3800 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 205 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar ...
Šim Toyota Auris 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.8 litri.
Toyota Auris 2015 1.4 D ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2015 1.4 D sasniedz 12.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Toyota Auris 2015 1.4 D degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 3.4 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Toyota Auris 2015 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 3.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1460 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1600 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.1 litri uz 100 km, kas ir par 50% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.

Toyota Auris 2015 1.4 D tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris 1.4 D | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1364 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 89 g/km |
Jauda: | 90 ZS pie 3800 apgr/min | Griezes moments: | 205 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 180 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.4 (kombinētais) 3.9 (pilsētā) 3.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.76m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1820 kg |
Toyota Auris 2015 1.4 D dzinējs 1ND-TV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja neremontējamas pjezoelektriskiās sprauslas, vienlaikus pievienojot dīzeļa daļiņu filtru. Tomēr laika posmā no 2012. līdz 2016. gadam atkal tika izmantotas Bosch elektromagnētiskās sprauslas.Šis kompaktais japāņu turbodīzelis ir pazīstams ar savu uzticamību un ilgmūžību. Lai gan agrīnie modeļi tika atsaukti turbīnas atteices vai galvas blīves problēmu dēļ, kopumā dzinējs izceļas ar savu ilgmūžību. Ir gadījumi, kad novērota zema kompresija, virzuļu bojājumi vai pat sadales vārpstas lūzumi, taču šīs problēmas parasti rodas sliktas apkopes dēļ. Motora sadales ķēde ir izturīga, taču arī tā var izstiepties, parasti pēc 250 000 km nobraukuma. Ķēdes izstiepšanās noteikšana ir sarežģīta, un galvenais simptoms ir apgrūtināta dzinēja iedarbināšana.
Viena no visbiežāk sastopamajām problēmām ir eļļas patēriņa palielināšanās, kas bieži vien ir saistīta nevis ar nodilušiem virzuļu gredzeniem vai vārstu blīvslēgiem, bet gan ar turbīnas bojājumu. Vēl viens vājais punkts ir kartera ventilācijas sistēma, kas ātri aizsērē, izraisot pārmērīgu eļļas nokļūšanu ieplūdē un noplūdes no motora blīvēm.
Kvēlsveces ir jānomaina pēc aptuveni 80 tūkstošiem kilometru. Tomēr to izskrūvēšana nenolaužos prasa lielu pieredzi. Izņemot jutīgās pjezo sprauslas, degvielas sistēma kopumā ir uzticama, visbiežāk bojājumi saistīti ar degvielas spiediena regulatoru.
Cilindru galvā nav hidraulisko kompensatoru, tāpēc vārstu atstarpes regulēšana jāveic ik pēc 100 000 km, tomēr praksē dzinējs bieži darbojas daudz ilgāk bez nepieciešamības pēc regulēšanas.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1364 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 73 mm |
Virzuļa gājiens | 81.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Auris 2015 1.4 D eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.8 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 68 - 90 ZS pie 3800 apgr/min |
Griezes moments | 170 - 205 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Corolla Toyota Yaris Toyota iQ |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Toyota Auris hečbeka [2015 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 2015 1.2
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 116 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2015 1.2
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 116 ZS | 4.6 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 2015 1.3 | 1.3 Benzīns | 99 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2015 1.4 D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 3.4 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2015 1.6
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 132 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2015 1.6
Jaudīgākā benzīna versija (132 ZS) |
1.6 Benzīns | 132 ZS | 5.6 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 2015 1.6 D
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (112 ZS) |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2015 1.8 Hybrid | 1.8 Hibrīds | 136 ZS | 3.5 l/100km | Automāts |