Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F
Toyota Auris 2007 2.0 dīzelis apraksts
Hečbeks Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F tika ražots no 2007.gada februāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 128 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Toyota Auris 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.7 litri.
Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.
Šī Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Toyota Auris 2007 - 2010 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 960 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1220 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.3 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.
Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris 2.0 D-4D-F | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2007. februāris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 2000 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 151 g/km |
Jauda: | 128 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 195 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.22m (garums) 1.76m (platums) 1.52m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 761 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1760 kg |
Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F dzinējs 1AD-FTV
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 86 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.8 litri |
Jauda | 122 - 127 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 300 - 310 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota Corolla Toyota Corolla Verso un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Auris hečbeka [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 2007 1.4 16v VVT-i
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 97 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Auris 2007 1.4 D-4D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Auris 2007 1.4 D-4D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (5) |
Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i
Jaudīgākā benzīna versija (124 ZS) |
1.6 Benzīns | 124 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i
Jaudīgākā benzīna versija (124 ZS) |
1.6 Benzīns | 124 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (5) |
Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F | 2.0 Dīzelis | 128 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2007 2.2 D-4D D-CAT
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 177 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) |