Toyota Hilux 2017 2017 2.8 dīzelis
Toyota Hilux 2017 2.8 dīzelis apraksts
Apvidus auto Toyota Hilux 2017 2017 2.8 dīzelis tika ražots no 2017.gada janvāra līdz 2020.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.8 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 177 zirgspēku jaudu pie 3400 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Toyota Hilux 2017 - 2020 versija un griezes momentu 450 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT VNT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu ...
Šim Toyota Hilux 2.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 7.5 litri.
Toyota Hilux 2017 2017 2.8 dīzelis ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.

Toyota Hilux 2017 2017 2.8 dīzelis tehniskie dati
Modelis: | |||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2017. janvāris ... 2020. decembris | ||
Dzinējs: | 2755 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 177 ZS pie 3400 apgr/min | Griezes moments: | 450 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | nav datu | Paātrinājums 0-100 km/h: | nav datu |
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | ||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | ||
Auto izmēri: | 5.33m (garums) 1.86m (platums) 1.82m (augstums) | ||
Auto svars (pilna masa): | 3000 kg |
Toyota Hilux 2017 2017 2.8 dīzelis dzinējs 1GD-FTV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu veiktspēju, degvielas patēriņu, ekoloģiskās prasības un plaisājošus virzuļus. Salīdzinot ar priekšgājējiem, jaunajam dzinējam ir mazāks tilpums, bet lielāka jauda, nodrošinot par 25% augstāku griezes momentu un par 15% labāku degvielas ekonomiju, pateicoties optimizētam degvielas sadegšanas procesam. Tāpat būtiski samazināti dzinēja trokšņi un vibrācijas. Dzinējs ir aprīkots ar divām sadales vārpstām, ko darbina divu ķēžu piedziņa. Pareizi uzturot, motora paredzamais resurss sasniedz aptuveni 400 000 kilometru.Lai gan 1GD-FTV tiek uzskatīts par uzticamu dzinēju, tam ir dažas vājās vietas. Kvēpu filtrs ir pakļauts aizsērēšanai, un kvēlsveces var sabojāties, bieži vien nepieciešama to nomaiņa uz modernizētām versijām, kā arī elektroniskā vadības bloka pārprogrammēšana. Sadales vārpstas un rokeri var paātrināti nodilt, un degvielas caurule, kas savieno augstspiediena sūkni ar degvielas rampu, var radīt problēmas vāja stiprinājuma dēļ. Regulāra ražotāja rekomendāciju ievērošana ir būtiska, lai nodrošinātu dzinēja uzticamību.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2755 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 92 mm |
Virzuļa gājiens | 103.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Hilux 2017 2017 2.8 dīzelis eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 7.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 9.1 litri |
Jauda | 177 ZS pie 3400 apgr/min |
Griezes moments | 420 - 450 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2015 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2018. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Land Cruiser |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Hilux [2017 - 2020] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Toyota Hilux 2017 2.4D | 2.4 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (5) | Aizmugures |
Toyota Hilux 2017 2.4D | 2.4 Dīzelis | 150 ZS | - | Automāts (6) | Aizmugures |
Toyota Hilux 2017 2.4D 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.4 Dīzelis | 150 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Toyota Hilux 2017 2.4D 4x4 | 2.4 Dīzelis | 150 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Toyota Hilux 2017 2.7 | 2.7 Benzīns | 166 ZS | - | Manuālā (5) | Aizmugures |
Toyota Hilux 2017 2.7 | 2.7 Benzīns | 166 ZS | - | Automāts (6) | Aizmugures |
Toyota Hilux 2017 2.8D 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (177 ZS) |
2.8 Dīzelis | 177 ZS | - | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Toyota Hilux 2017 2.8D 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (177 ZS) |
2.8 Dīzelis | 177 ZS | - | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |