Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD (Prado 150)
Toyota Land Cruiser 2009 3.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 173 zirgspēku jaudu pie 3400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 410 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 2 un Euro 3 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējs mēdz būt skaļš un vibrēt.
Lietojot nekvalitatīvu degvielu sprauslu kalpošanas ...
Kopš dzinēja modernizācijas 2003. gadā ir palielināts virzuļu plaisāšanas risks. ...
Šim Toyota Land Cruiser 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD sasniedz 11.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 175 km/h.
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Toyota Land Cruiser 2009 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 10.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 87 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 11.8 litri uz 100 km, kas ir par 46% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Land Cruiser degvielas patēriņš.
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD tehniskie dati
Modelis: | Toyota Land Cruiser 150 Prado 3.0 TD | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 2982 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 173 ZS pie 3400 apgr/min | Griezes moments: | 410 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 175 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 (kombinētais) 10.4 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 11.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 87 litri | ||
Auto izmēri: | 4.76m (garums) 1.89m (platums) 1.89m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | ||
Klīrenss: | 220 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 104 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1930 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2990 kg |
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD dzinējs 1KD-FTV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējs mēdz būt skaļš un vibrēt.Lietojot nekvalitatīvu degvielu sprauslu kalpošanas laiks nav ilgs.
Ar laiku mēdz parādīties paaugstināts eļļas patēriņš.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope. Kopš dzinēja modernizācijas 2003. gadā ir palielināts virzuļu plaisāšanas risks.
Problēma tika atrisināta 2010. gada beigās mainot virzuļa konstrukciju.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 2982 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 96 mm |
Virzuļa gājiens | 103 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.9 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 150 000 km (noteiktais), 120 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 163 - 188 ZS pie 3400 apgr/min |
Griezes moments | 350 - 420 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 24 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Hilux |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Land Cruiser [2009 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 2.7i 4x4 | 2.7 Benzīns | 163 ZS | - |
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 3.0 TD 4x4 | 3.0 Dīzelis | 173 ZS | 8.1 l/100km |
Toyota Land Cruiser 2009 150 Prado 4.0 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.2 sekundēs |
4.0 Benzīns | 282 ZS | 10.8 l/100km |