Toyota Yaris 2014 1.3
Toyota Yaris 2014 1.3 benzīns apraksts
Hečbeks Toyota Yaris 2014 1.3 tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.3 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 99 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 125 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis dzinējs ir pazīstams ar savu uzticamību, taču ar lielāku nobraukumu parādās vairākas bieži sastopamas problēmas. Īpašnieki ziņo par nelielu ...
Šim Toyota Yaris 1.3 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.4 litri.
Toyota Yaris 2014 1.3 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Yaris 2014 1.3 sasniedz 12.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 175 km/h.
Toyota Yaris 2014 1.3 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 42 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.5 litri uz 100 km, kas ir par 10% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Yaris degvielas patēriņš.

Toyota Yaris 2014 1.3 tehniskie dati
Modelis: | Toyota Yaris 1.3 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2017. janvāris | ||
Dzinējs: | 1329 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 114 g/km |
Jauda: | 99 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 125 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 175 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 (kombinētais) 5.7 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | ||
Auto izmēri: | 3.89m (garums) 1.70m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 9.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 286 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1480 kg |
Toyota Yaris 2014 1.3 dzinējs 1NR-FE
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis dzinējs ir pazīstams ar savu uzticamību, taču ar lielāku nobraukumu parādās vairākas bieži sastopamas problēmas. Īpašnieki ziņo par nelielu eļļas patēriņu, kas ar laiku pieaug. Individuālās aizdedzes spoles un ūdenssūknis ir ar ierobežotu kalpošanas laiku. Turklāt EGR vārsts bieži veicina ātru oglekļa nogulšņu veidošanos dzinējā, izraisot tādas problēmas kā samazinātu kompresiju un apgrūtinātu iedarbināšanu. Pagaidu risinājums ir jauna akumulatora un uzlabota startera uzstādīšana, taču nopietnu nogulšņu gadījumā nepieciešama visas virzuļu grupas nomaiņa, lai atjaunotu dzinēja veiktspēju.Dzinējs ir salīdzinoši skaļš, ko bieži saista ar VVT-i sistēmas darbību. Šīs skaņas, īpaši no VVT savienojumiem, ir bieži sastopama sūdzība, taču to novēršana praksē ir sarežģīta.
Modeļiem, kas paredzēti aukstam klimatam, dzinējam ir dzesēšanas šķidruma sildīšanas sistēma, kas izmanto izplūdes gāzes. Vārsts, ko kontrolē termostats, vada gāzes caur siltummaini, lai aukstos laikapstākļos uzsildītu dzesēšanas šķidrumu. Kad dzinējs uzsilst, vārsts atveras, ļaujot gāzēm plūst tieši uz izplūdi.
Lai gan dzinējs, nodrošinot pienācīgu apkopi, labi darbojas, regulāra šo problēmu risināšana ir būtiska, lai garantētu tā ilgmūžību un veiktspēju.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1329 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 72.5 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Toyota Yaris 2014 1.3 eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 3.4 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 95 - 101 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 118 - 132 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Corolla Toyota Auris Toyota Verso Toyota iQ un 2 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Yaris hečbeka [2014 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Yaris 2014 1.0
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 69 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) |
Toyota Yaris 2014 1.3 | 1.3 Benzīns | 99 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Yaris 2014 1.3
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.3 Benzīns | 99 ZS | 5.0 l/100km | Automāts |
Toyota Yaris 2014 1.4 D
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.8 sekundēs |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Yaris 2014 1.5 Full Hybrid
Jaudīgākā benzīna versija (100 ZS) |
1.5 Benzīns | 100 ZS | - | Automāts |