Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 dīzelis apraksts
Sedans Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējs ir ļoti izturīgs, un pie pareizas uzturēšanas var kalpot ļoti ilgi, kā arī ir ...
Šim Volkswagen Passat CC 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk sasniedz 9.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 213 km/h.
Šī Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 6.6 litri uz 100km.
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk tehniskie dati
Modelis: | Volkswagen Passat CC 2.0 TDI 140pk | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2008. aprīlis ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1968 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 140 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 213 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.86m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 532 litri |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk dzinējs CBAB
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējs ir ļoti izturīgs, un pie pareizas uzturēšanas var kalpot ļoti ilgi, kā arī ir pietiekami ekonomisks priekš savas jaudas. Mēdz gadīties atsevišķas problēmas ar turbīnas ģeometriju. Šim dzinējam svarīgi izmantot kvalitatīvu dīzeļdegvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar sprauslu remontu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1968 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 81 mm |
Virzuļa gājiens | 95.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 120 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 140 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2010. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Volkswagen Passat Volkswagen Golf Volkswagen Sharan Audi A3 un 9 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Volkswagen Passat CC sedana [2008 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Volkswagen Passat CC 2008 1.8 TSI
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 160 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 1.8 TSI Jūn 2008 — Jan 2012 | 1.8 Benzīns | 160 ZS | - | Automāts (7) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TSI | 2.0 Benzīns | 200 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 140pk | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | - | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 170pk
Jūn 2008 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (170 ZS) |
2.0 Dīzelis | 170 ZS | - | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 2.0 TDI 170pk
Jūn 2008 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (170 ZS) |
2.0 Dīzelis | 170 ZS | - | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Volkswagen Passat CC 2008 3.6 V6 FSI 4Motion 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.6 sekundēs |
3.6 Benzīns | 300 ZS | 10.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |