BMW 125i (E82)
BMW 1 sērija 2011 3.0 benzīns apraksts
Kupeja BMW 125i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 218 zirgspēku jaudu pie 6100 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 2500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 240 000 līdz 410 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 1 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 125i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 125i sasniedz 6.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 245 km/h.
Šī BMW 125i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.3 litri uz 100 km, kas ir par 15% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 1 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 125i tehniskie dati
Modelis: | BMW 125i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 2996 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 189 g/km |
Jauda: | 218 ZS pie 6100 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 2500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 245 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 (kombinētais) 11.8 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.36m (garums) 1.75m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | ||
Klīrenss: | 147 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1845 kg |
BMW 125i dzinējs N52B30
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 410 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2996 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 125i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.2 litri |
Jauda | 218 - 272 ZS pie 6100 apgr/min |
Griezes moments | 270 - 315 NM pie 2500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2004 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW 7 sērija un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 1 sērijas kupejas [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 120i
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 120i Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) |
BMW 118d
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 118d Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |
BMW 120d Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 120d Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |
BMW 123d
Jan 2011 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS) |
2.0 Dīzelis | 204 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 123d
Jan 2011 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS) |
2.0 Dīzelis | 204 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (6) |
BMW 125i Jan 2011 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 125i Jan 2011 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (6) |
BMW 135i
Jan 2011 — Jan 2013 Jaudīgākā benzīna versija (306 ZS) |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 135i
Jan 2011 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.2 sekundēs |
3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (7) |