BMW 5 sērija 1995 Touring E39 Universāls
Labs, ērts auto, kuru ja pieskata nemaz tik dārgi nesanāk viņu uzturēt.
visas BMW 5 sērijas atsauksmes
Šī BMW 5 sērijas Touring E39 paaudze tika ražota no 1995.gada janvāra līdz 2000.gada decembrim. Mums ir informācija par 15 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim BMW pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 4.4 litriem un jaudu no 150 līdz 286 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.9 litriem un jaudu no 136 līdz 184 zirgspēkiem. Latvijā BMW 5 sērija visbiežāk sastopams ar 2.9 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.5 litru dīzeļdzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (7 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW 5 sērijas 1995 Touring E39 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 9.6 līdz 13 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 6.1 līdz 9.4 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 5 sērijas 1995 Touring E39 universāla benzīna versija ir BMW 520i Touring, kas vidēji patērē 9.6 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 5 sērijas 1995 Touring E39 universāla dīzelis - BMW 520d Touring uz 100 kilometriem patērē 6.1 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir tāds pats kā ražotāja norādītais (vidēji tāds pats benzīna motoriem un tāds pats dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 5 sērijas modifikāciju
BMW 5 sērijas 1995 Touring E39 universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 229 līdz 304 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 163 līdz 250 gramiem uz kilometru. No BMW 5 sērijas ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir BMW 520i Touring, kas vidēji saražo 229 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no BMW 5 sērijas dīzeļiem vismazāk CO2 izplata BMW 520d Touring - 163 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 6.3 sekundēs ieskrienas BMW 540i versija, savukārt visgausākais ir BMW 520i Touring, kurš šo ātrumu sasniedz 12 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 4.4 benzīna 8 cilindru 286 zirgspēku versijai (BMW 540i Touring) un 4.4 benzīna 8 cilindru 286 zirgspēku versijai (BMW 540i).
BMW 5 sērijas garums ir 480 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - BMW 5 sērija ir par 8 cm garāks nekā Volvo V70, savukārt 3 cm īsāks nekā Ford Scorpio universāls. BMW 5 sērijas svars (pilna masa) ir no 2195 līdz 2320 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 13 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. BMW 5 sērijas bagāžnieka tilpums ir 410 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1525 litriem.
Šis BMW ir diezgan dārgs savai klasei, Latvijā to var iegādāties vidēji par 5000 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās BMW 5 sērijas remontu izmaksas gadā ir ap 130 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 1995 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.19 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 60%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 25% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 5 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Pārdot BMW 5 sēriju mūsu atsauksmju autoriem ir izdevies vidēji 2 mēnešu laikā. Vairāk par BMW 5 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs BMW 5 sērija novērtēts ar vidējo atzīmi 7.9 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 86% atsauksmju sniedzēju.
BMW 5 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 520i Touring
Jan 1995 — Sept 2000 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.6 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Touring Jan 1995 — Sept 2000 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 520d Touring
Mai 2000 — Sept 2000 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 523i Touring Jan 1995 — Sept 2000 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 523i Touring Jan 1995 — Sept 2000 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525tds Touring Jan 1996 — Mai 2000 | 2.5 Dīzelis | 143 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525tds Touring Jan 1996 — Mai 2000 | 2.5 Dīzelis | 143 ZS | 9.4 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525d Touring Mai 2000 — Sept 2000 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525d Touring Mai 2000 — Sept 2000 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (5) |
BMW 528i Touring Mar 1997 — Sept 2000 | 2.8 Benzīns | 193 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 528i Touring Mar 1997 — Sept 2000 | 2.8 Benzīns | 193 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 530d Touring
Sept 1998 — Sept 2000 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (184 ZS) |
2.9 Dīzelis | 184 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 530d Touring
Sept 1998 — Sept 2000 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (184 ZS) |
2.9 Dīzelis | 184 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (5) |
BMW 540i
Jan 1998 — Dec 2000 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.3 sekundēs |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 12.4 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 540i Touring
Jūn 1997 — Sept 2000 Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS) |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 13.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 5 sērijas drošība
Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija novērtēta ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis vienu zvaigzni.
BMW 5 sērijas cenas
BMW 5 sērijas 1995 - 2000 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 4000 € līdz 5500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 5 sērijas cena ir ļoti augsta - BMW 5 sērija ir vairāk nekā divas reizes dārgāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 1995 - 2000 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 5 sērija 1995 cena | 4000 € | 5000 € | 5500 € |
BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 5 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 1995 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.19 €.
BMW 5 sērija 1995 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW 5 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 5 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
1995 1996 1997 1998 1999 2000
BMW 5 sērijas auto nodoklis
Izvēlieties BMW 5 sērijas pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
1995 1996 1997 1998 1999 2000
BMW 5 sērijas video
BMW 5 sērijas E39 apskats
BMW 5 sērijas E39 1995.gada universāla ar automātisko kārbu apskats (angļu valodā)
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 5 sērijas uzticamība ir zem vidējās. 2011. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 28.8 procentiem šīs paaudzes BMW 5 sērijas (vidēji 14 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 26%.
BMW 5 sērijas 1995 Touring E39 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 5 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
77% Klimata kontrole
76% Regulējama stūre
64% Metālikas krāsa
53% Ādas apdare
50% Jumta reliņi
48% Ksenona gaismas
46% Kruīza kontrole
45% Lietus sensors
39% Apsildāmi sēdekļi
35% Parkošanās sensori aizmugurē
29% Lūka
27% Elektriski regulējami sēdekļi
20% Autonomais sildītājs
16% Aptumšojošie spoguļi
14% Navigācija
12%
BMW 5 sērijas 1995 Touring E39 universāla fotogrāfijas
BMW 5 sērija 1995 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 5 sērija 1995 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- mazāk defektu
- labāka manevrētspēja
- lielāks klīrenss
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
Atsauksmes par BMW 5 sēriju
Kopā 101 atsauksmes par BMW 5 sēriju
Laba dinamika, ērta braukšana, pietiekami daudz vietas.
Auto nav slikts ja par viņu rūpējas. Laikā novērsti defekti un mierīgs braukšanas stils nozīmē ka auto kalpos labi. Tā kā viņai ir laba dinamika un klusa piekare tad cilvēki ar šo auto brauc ātri pa bedrēm un tas novied pie ritošās daļas lieliem remontiem. Slimība ir kondicioniera ventilatori nestrādā 90procentiem auto. Daudzi nemaina kartera ventilācijas filtrus un vispār liek lētos Poļu filtus. Mitrā laikā caur lēto Poļu filtru grūti plūst gaiss un ja cilvēks braukā dinamiski tas noved pie turbīnas ātras nokaušanas. Vienmēr jāatdzesē turbīna pēc dinamiskas braukšanas, tukšgaitā jārūcina mašīna 2min. Šī mašīna prasa pareizu eksplutāciju tad kalpos ilgi. Motori iet miljonu un atgāzes labas. Ja nav laika sekot mašīnai tad tāda nav jāpērk. Lielākā daļa jau ir nobrauktas, laba labi maksā.Sāpīgi tas ka detaļas joprojām kosmosu maksā.Turīnas, sprauslas, stūres reika, automātiskās kārbas, m-pakotnes bamperi pat lietoti maksā vairākus simtus. Ja ņem vērā to mašīnai jau 17- 15 gadi.
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 85`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1050 € (ap 210 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu