BMW 520i Touring (Touring E39)
BMW 5 sērija 1995 2.0 benzīns apraksts
Universāls BMW 520i Touring tika ražots no 1995.gada janvāra līdz 2000.gada septembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 5900 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 3500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 2 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 520i Touring ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 520i Touring sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 212 km/h.
BMW 520i Touring degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 9.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 14 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 960 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 5 sērijas drošība
Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija novērtēta ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis vienu zvaigzni.
BMW 520i Touring tehniskie dati
Modelis: | BMW 520i Touring | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 1995. janvāris ... 2000. septembris | ||
Dzinējs: | 1991 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 229 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 5900 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 3500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 212 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 (kombinētais) 14.0 (pilsētā) 7.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1525 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2195 kg |
BMW 520i Touring dzinējs M52B20
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1991 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 80 mm |
Virzuļa gājiens | 66 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 520i Touring eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.5 litri |
Jauda | 150 ZS pie 5900 apgr/min |
Griezes moments | 190 NM pie 3500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1994 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 1997. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW Z3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 5 sērijas universāla [1995 - 2000] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 520i Touring
Jan 1995 — Sept 2000 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.6 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Touring Jan 1995 — Sept 2000 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 520d Touring
Mai 2000 — Sept 2000 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 523i Touring Jan 1995 — Sept 2000 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 523i Touring Jan 1995 — Sept 2000 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525tds Touring Jan 1996 — Mai 2000 | 2.5 Dīzelis | 143 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525tds Touring Jan 1996 — Mai 2000 | 2.5 Dīzelis | 143 ZS | 9.4 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525d Touring Mai 2000 — Sept 2000 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525d Touring Mai 2000 — Sept 2000 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (5) |
BMW 528i Touring Mar 1997 — Sept 2000 | 2.8 Benzīns | 193 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 528i Touring Mar 1997 — Sept 2000 | 2.8 Benzīns | 193 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 530d Touring
Sept 1998 — Sept 2000 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (184 ZS) |
2.9 Dīzelis | 184 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 530d Touring
Sept 1998 — Sept 2000 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (184 ZS) |
2.9 Dīzelis | 184 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (5) |
BMW 540i
Jan 1998 — Dec 2000 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.3 sekundēs |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 12.4 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 540i Touring
Jūn 1997 — Sept 2000 Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS) |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 13.0 l/100km | Automāts (5) |