BMW 5 sērija 2000 E39 Sedans
Liela, dinamiska, skaista (tikai M-pack).
Adekvāts patēriņš, kluss salons, ja uzpasē kalpo labi, laba vadāmība.
visas BMW 5 sērijas atsauksmes
Šī BMW 5 sērijas E39 paaudze tika ražota no 2000.gada janvāra līdz 2004.gada decembrim. Mums ir informācija par 15 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim BMW pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.2 līdz 4.4 litriem un jaudu no 170 līdz 286 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.9 litriem un jaudu no 136 līdz 193 zirgspēkiem. Latvijā BMW 5 sērija visbiežāk sastopams ar 2.9 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.5 litru dīzeļdzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (7 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW 5 sērijas 2000 E39 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 9 līdz 12.2 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.9 līdz 8.3 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 5 sērijas 2000 E39 sedana benzīna versija ir BMW 520i, kas vidēji patērē 9 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 5 sērijas 2000 E39 sedana dīzelis - BMW 520d uz 100 kilometriem patērē 5.9 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 4 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +3% benzīna motoriem un +4% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 5 sērijas modifikāciju
BMW 5 sērijas 2000 E39 sedana CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 216 līdz 295 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 156 līdz 221 gramiem uz kilometru. No BMW 5 sērijas ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir BMW 520i, kas vidēji saražo 216 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no BMW 5 sērijas dīzeļiem vismazāk CO2 izplata BMW 520d - 156 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 6.2 sekundēs ieskrienas BMW 540i versija, savukārt visgausākais ir BMW 520d, kurš šo ātrumu sasniedz 11 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 3.0 benzīna 6 cilindru 231 zirgspēku versijai (BMW 530i) un 3 citām versijām.
BMW 5 sērijas garums ir 478 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - BMW 5 sērija ir par 2 cm garāks nekā Volkswagen Passat sedans, savukārt 2 cm īsāks nekā Audi A6 sedans. BMW 5 sērijas svars (pilna masa) ir no 2000 līdz 2200 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 11 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. BMW 5 sērijas bagāžnieka tilpums ir 460 litri.
Šis BMW ir nedaudz dārgāks par vidējo, Latvijā to var iegādāties vidēji par 2800 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās BMW 5 sērijas remontu izmaksas gadā ir ap 220 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 2000 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2400 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 59%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 25% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 5 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Pārdot BMW 5 sēriju mūsu atsauksmju autoriem ir izdevies vidēji 3 nedēļu laikā. Vairāk par BMW 5 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs BMW 5 sērija novērtēts ar vidējo atzīmi 8.5 - tas ir labāk, nekā vidēji šī vecuma auto (7.7). Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 97% atsauksmju sniedzēju.
BMW 5 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 520d
Sept 2000 — Jūl 2003 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i
Sept 2000 — Jūl 2003 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.2 Benzīns | 170 ZS | 9.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Sept 2000 — Jūl 2003 | 2.2 Benzīns | 170 ZS | 9.9 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525i Sept 2000 — Jūl 2003 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 9.4 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525i Sept 2000 — Jūl 2003 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525d Sept 2000 — Jūl 2003 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525d Sept 2000 — Jūl 2003 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (5) |
BMW 530d
Sept 2000 — Jūl 2003 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (193 ZS) |
2.9 Dīzelis | 193 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 530d
Sept 2000 — Jūl 2003 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (193 ZS) |
2.9 Dīzelis | 193 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (5) |
BMW 530i Sept 2000 — Jūl 2003 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 530i Sept 2000 — Jūl 2003 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 535i V8 Jan 2000 — Dec 2003 | 3.5 Benzīns | 245 ZS | 11.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 535i Sept 2000 — Jūl 2003 | 3.5 Benzīns | 245 ZS | 12.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 540i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.2 sekundēs |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 12.2 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 540i
Sept 2000 — Jūl 2003 Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS) |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 12.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 5 sērijas cenas
BMW 5 sērijas 2000 - 2004 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1100 € līdz 4700 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 5 sērijas cena ir ļoti augsta - BMW 5 sērija ir aptuveni par 38 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2000 - 2004 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 5 sērija 2004 cena | 3000 € | 3800 € | 4500 € | |
BMW 5 sērija 2003 cena | 2500 € | 3500 € | 4700 € | |
BMW 5 sērija 2002 cena | 1700 € | 2400 € | 3000 € | |
BMW 5 sērija 2001 cena | 1100 € | 2200 € | 3300 € | |
BMW 5 sērija 2000 cena | 1500 € | 2000 € | 2600 € |
BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 5 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 2000 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2400 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €.
BMW 5 sērija 2000 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW 5 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 5 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2000 2001 2002 2003 2004
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 5 sērijas uzticamība ir nedaudz zem vidējās. 2015. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 33.6 procentiem šīs paaudzes BMW 5 sērijas (vidēji 13 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 32.1%.
BMW 5 sērijas 2000 E39 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 5 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
80% Klimata kontrole
80% Lietus sensors
63% Ksenona gaismas
63% Metālikas krāsa
62% Kruīza kontrole
43% Regulējama stūre
42% Ādas apdare
40% Parkošanās sensori aizmugurē
33% Apsildāmi sēdekļi
31% Parkošanās sensori priekšā
27% Autonomais sildītājs
22% Navigācija
22% Elektriski regulējami sēdekļi
20% Lūka
19% Aptumšojošie spoguļi
19% Riepu spiediena kontrole
17% Elektriski regulējama stūre
14%
BMW 5 sērijas 2000 E39 sedana fotogrāfijas
BMW 5 sērija 2000 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 5 sērija 2000 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš
- zemāka cena
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
Atsauksmes par BMW 5 sēriju
Kopā 101 atsauksmes par BMW 5 sēriju
Laba dinamika, ērta braukšana, pietiekami daudz vietas.
Auto nav slikts ja par viņu rūpējas. Laikā novērsti defekti un mierīgs braukšanas stils nozīmē ka auto kalpos labi. Tā kā viņai ir laba dinamika un klusa piekare tad cilvēki ar šo auto brauc ātri pa bedrēm un tas novied pie ritošās daļas lieliem remontiem. Slimība ir kondicioniera ventilatori nestrādā 90procentiem auto. Daudzi nemaina kartera ventilācijas filtrus un vispār liek lētos Poļu filtus. Mitrā laikā caur lēto Poļu filtru grūti plūst gaiss un ja cilvēks braukā dinamiski tas noved pie turbīnas ātras nokaušanas. Vienmēr jāatdzesē turbīna pēc dinamiskas braukšanas, tukšgaitā jārūcina mašīna 2min. Šī mašīna prasa pareizu eksplutāciju tad kalpos ilgi. Motori iet miljonu un atgāzes labas. Ja nav laika sekot mašīnai tad tāda nav jāpērk. Lielākā daļa jau ir nobrauktas, laba labi maksā.Sāpīgi tas ka detaļas joprojām kosmosu maksā.Turīnas, sprauslas, stūres reika, automātiskās kārbas, m-pakotnes bamperi pat lietoti maksā vairākus simtus. Ja ņem vērā to mašīnai jau 17- 15 gadi.
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 85`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1050 € (ap 210 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu