LatviešuEnglishEspañol

BMW 550i (Touring F10)

BMW 5 sērija 2010 4.4 benzīns apraksts

Universāls BMW 550i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar astoņu cilindru 4.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 408 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā BMW 5 sērija 2010 - 2013 versija un griezes momentu 600 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 8 cilindru 32 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 5 sērija 4.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.5 litri.

BMW 550i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 550i sasniedz 5.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Šī BMW 550i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 10.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 15.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 10.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 640 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 13.3 litri uz 100 km, kas ir par 24% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.

BMW 5 sērijas drošība

Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 5 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 100 procenti no 100.

BMW 5 sērija 4.4 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 5 sērija 2010

BMW 550i tehniskie dati

Modelis: BMW 550i
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2013. decembris 
Dzinējs: 4395 cm3 Benzīns, 8 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 408 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 600 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 250 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 5.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 10.7 (kombinētais) 15.8 (pilsētā) 10.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 13.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 70 litri
Auto izmēri: 4.91m (garums) 1.86m (platums) 1.46m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 12 metri
Klīrenss: 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 560 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1670 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2540 kg

BMW 550i dzinējs N63B44O0

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 4395 cm3
Cilindru skaits 8
Cilindra diametrs 89 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 10 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 100 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 550i eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 8.5 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 11.4 litri
Jauda 408 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 600 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 16 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW X5 BMW 7 sērija BMW X6 BMW 6 sērija

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 5 sērijas universāla [2010 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 184 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 184 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

2.0 Benzīns 245 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 245 ZS 6.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 245 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 520d Touring Jan 2010 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 184 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 520d Touring Jan 2010 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 184 ZS 5.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 525d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS 5.4 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 204 ZS 7.9 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 204 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 258 ZS 8.0 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 258 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 272 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 272 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.6 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.5 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 535i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 306 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 204 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 204 ZS 6.2 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 245 ZS 6.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 245 ZS 6.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d xDrive Touring 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 535d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 300 ZS 6.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 535d Jan 2011 — Dec 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS)

3.0 Dīzelis 313 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 535d 4x4 Jan 2011 — Dec 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS)

3.0 Dīzelis 313 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 550i Jan 2011 — Dec 2013

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.1 sekundēs

4.4 Benzīns 408 ZS 10.7 l/100km Automāts (8) Aizmugures
Atsauksmes par BMW 5 sērija 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]