BMW 530i (Touring F10)
BMW 5 sērija 2010 3.0 benzīns apraksts
Universāls BMW 530i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 272 zirgspēku jaudu pie 6100 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 310 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Salīdzinoši uzticams dzinējs. Lielākā daļa problēmu ir saistītas ar degvielas ...
Šim BMW 5 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 530i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 530i sasniedz 6.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW 530i modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 9.7 litri uz 100km.
BMW 5 sērijas drošība
Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 5 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 100 procenti no 100.
BMW 530i tehniskie dati
Modelis: | BMW 530i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 2996 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 272 ZS pie 6100 apgr/min | Griezes moments: | 310 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.8 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.91m (garums) 1.86m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | ||
Klīrenss: | 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1670 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2395 kg |
BMW 530i dzinējs N53B30 OL
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Salīdzinoši uzticams dzinējs. Lielākā daļa problēmu ir saistītas ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu, aizdedzes svecēm un spolēm, kā arī Vanos fāzu regulēšanas sistēmu. Agrīno gadu izlaiduma dzinējiem bija raksturīgas problēmas ar augstspiediena degvielas sūkni. Visos citus aspektos dzinējs atzīstams par pietiekami kvalitatīvu un uzticamu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2996 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 12 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 120 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 530i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 9 litri |
Jauda | 258 - 272 ZS pie 6100 apgr/min |
Griezes moments | 310 - 320 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW 6 sērija |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 5 sērijas universāla [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Touring
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Touring
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 520d Touring
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 204 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 204 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d xDrive Touring 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 300 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d
Jan 2011 — Dec 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS) |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d 4x4
Jan 2011 — Dec 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS) |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 550i
Jan 2011 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.1 sekundēs |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 10.7 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |