Alfa Romeo GT 2004 vs Mazda RX-8 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 7.2 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Mazda RX-8, taču griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Mazda RX-8. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 10.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 13.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.1 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo GT var ietaupīt 615 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.4 litriem mazāks nekā Mazda RX-8. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 460 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 160'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Alfa Romeo GT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo GT varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo GT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.34 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Alfa Romeo GT ir par 6 cm garāks nekā Mazda RX-8, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 290 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 290 litri | |
Alfa Romeo GT ir lielāka bagāžas ietilpība. Alfa Romeo GT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.6 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Mazda RX-8, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
Mazda RX-8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|