Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V
Alfa Romeo GT 2004 1.9 dīzelis apraksts
Kupeja Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V tika ražots no 2004.gada janvāra līdz 2007.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.9 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 305 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GT1749V turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Alfa Romeo GT 1.9 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.
Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 209 km/h.
Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.7 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Alfa Romeo GT 2004 - 2007 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 8.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 63 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Alfa Romeo degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Alfa Romeo GT degvielas patēriņš.
Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V tehniskie dati
Modelis: | Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 2004. janvāris ... 2007. janvāris | ||
Dzinējs: | 1910 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 178 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 305 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 209 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 (kombinētais) 8.7 (pilsētā) 5.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | ||
Auto izmēri: | 4.49m (garums) 1.76m (platums) 1.37m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1750 kg |
Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V dzinējs 937A5000
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1910 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 90.4 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.7 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 305 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2003 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2006. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Alfa Romeo 147 Fiat Bravo |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Alfa Romeo GT kupejas [2004 - 2007] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Alfa Romeo GT 2006 1.7 1.8 T.Spark 16V
Mai 2006 — Jan 2007 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.7 Benzīns | 140 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo GT 2004 1.9 JTD 16V | 1.9 Dīzelis | 150 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Alfa Romeo GT 2004 2.0 JTS 16V
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 165 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo GT 2004 2.0 JTS 16V Selespeed
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
2.0 Benzīns | 165 ZS | 8.7 l/100km | Automāts (5) |
Alfa Romeo GT 2004 3.2 V6 24V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.7 sekundēs |
3.2 Benzīns | 240 ZS | 12.4 l/100km | Manuālā (6) |