Alfa Romeo GT 2004 vs Mercedes CLK 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.7 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.4 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 95 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo GT var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes G klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.41 m | |
Alfa Romeo GT ir par 15 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 435 litri | |
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. Alfa Romeo GT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.8 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|