Alfa Romeo GT 2004 vs Mercedes CLS 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 224 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 540 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 7 sekundes | |
Mercedes CLS ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 74 ZS mazāka nekā Mercedes CLS, savukārt griezes moments ir par 235 NM mazāks nekā Mercedes CLS. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Mercedes CLS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo GT var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Mercedes CLS. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1350 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes G klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLS varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.40 m | |
Alfa Romeo GT ir mazāks. Alfa Romeo GT ir par 42 cm īsāks nekā Mercedes CLS, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 505 litri | |
Mercedes CLS ir vairāk vietas bagāžai. Alfa Romeo GT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 185 litriem mazāks nekā Mercedes CLS. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.2 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mercedes CLS. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
Mercedes CLS ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|