Alfa Romeo GT 2004 vs Toyota Celica 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 7.4 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 125 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 8.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo GT var ietaupīt 255 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Alfa Romeo GT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | Izmantots arī Toyota Corolla | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo GT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.32 m | |
Alfa Romeo GT ir lielāks. Alfa Romeo GT ir par 14 cm garāks nekā Toyota Celica, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.4 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|