Alfa Romeo Spider 2008 vs Audi TT 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.2 Benzīns | 3.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 260 ZS | 250 ZS | |
Griezes moments: | 322 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 5.9 sekundes | |
Alfa Romeo Spider dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Audi TT. Neskatoties uz lielāku jaudu Alfa Romeo Spider sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.2 | 9.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo Spider var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
810 km ārpus pilsētas | 810 km ārpus pilsētas | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.39 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.36 m | |
Alfa Romeo Spider ir par 21 cm garāks nekā Audi TT, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 235 litri | 250 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Alfa Romeo Spider bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Audi TT. Tas varētu liecināt, ka Alfa Romeo Spider vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`035 | 1`810 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 9800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|