Audi A5 2009 vs Mazda 3 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 12.2 sekundes | |
Audi A5 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A5 dzinēja jauda ir par 75 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 175 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Audi A5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A5 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 64 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi Q5 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Audi A5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.45 m | |
Audi A5 ir lielāks, bet zemāks. Audi A5 ir par 25 cm garāks nekā Mazda 3, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Audi A5 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
980 litri | 1360 litri | |
Audi A5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 140 litriem lielāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 380 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.4 metri | |
Audi A5 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Audi A5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 8800 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A5 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|