Audi TT 2006 vs Mazda RX-8 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 232 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 216 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 6.4 sekundes | |
Audi TT dzinēja jauda ir par 32 ZS mazāka nekā Mazda RX-8, taču griezes moments ir par 64 NM lielāks nekā Mazda RX-8. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 12.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 13.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5 litriem mazāks nekā Mazda RX-8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi TT var ietaupīt 750 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.2 litriem mazāks nekā Mazda RX-8. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 480 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 570 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 460 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 160'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi TT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Altea, Volkswagen Passat CC | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Audi TT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.18 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.34 m | |
Audi TT ir par 28 cm īsāks nekā Mazda RX-8, par 7 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 215 litri | |
Audi TT ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 75 litriem lielāks nekā Mazda RX-8. Iespējams, Mazda RX-8 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda RX-8, tas nozīmē, ka ar Audi TT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`680 | 1`732 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8400 | 3800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
Mazda RX-8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|