Audi TT 2006 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 7.6 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāks braukšanā. Audi TT dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā BMW 1 sērija, taču griezes moments ir par 70 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Audi TT sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 4.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi TT var nākties iegādāties par 435 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Altea, Volkswagen Passat CC | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.18 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.42 m | |
Audi TT ir par 18 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Audi TT ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 370 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.7 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`680 | 1`815 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|