Audi TT 2010 vs Mazda MX-5 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes | 8.9 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāks braukšanā. Audi TT dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 162 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Pateicoties lielākai jaudai Audi TT sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 8.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi TT var ietaupīt 360 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3, Skoda Superb | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Audi TT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.36 m | 1.26 m | |
Audi TT ir lielāks. Audi TT ir par 17 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Audi TT ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 150 litri | |
Audi TT ir lielāka bagāžas ietilpība. Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Mazda MX-5, tas nozīmē, ka ar Audi TT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`375 | |
Drošība: | |||
Mazda MX-5 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. | |||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda MX-5 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|