Audi TT 2007 vs BMW Z4 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes | 8.2 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāks braukšanā. Audi TT dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā BMW Z4, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā BMW Z4. Pateicoties lielākai jaudai Audi TT sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW Z4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi TT var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā BMW Z4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW Z4 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Audi A3, Volkswagen Passat CC, Volkswagen Beetle | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW Z4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.18 m | 4.09 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.36 m | 1.30 m | |
Audi TT ir lielāks. Audi TT ir par 9 cm garāks nekā BMW Z4, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Audi TT ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 240 litri | |
Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā BMW Z4. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 9.8 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā BMW Z4, tas nozīmē, ka ar Audi TT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`635 | 1`520 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW Z4 nopietni defekti konstatēti apmēram 190 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 9800 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
BMW Z4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|