BMW 3 sērija 2008 vs Peugeot 308 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 12.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 33 ZS lielāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.50 m | |
BMW 3 sērija ir par 3 cm garāks nekā Peugeot 308, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 508 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1385 litri | 1736 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 351 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`970 | 2`150 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6000 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|